| Follow || Dashboard |
//Oppa I'll Be Down
♥ Hello Peeps




WRITE ANYTHING ABOUT YOU AT HERE :)



♥ Tagboard
YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE :)


♥ Foot Prints
♥ fatin Hazirra Zulhairry ♥
♥ Faiz Hazrry Zulhairry ♥
♥ Nur Nazifa Mustaffa ♥
♥ Hazuani Razali ♥

♥ Credits
Skin //atheynZulhairry
saya cinta kan kini dan selamanya
Friday, April 13, 2012 | 10:55 PM | 0 ♥ Lovely


:131:awak ...
ingat lagi
blogger-emoticon.blogspot.com ta :22:kenangan kita :27:setahun lalu blogger-emoticon.blogspot.com  saya masih ingat:face14: lagi .awak pernah janji nak cinta:9: saya wat selamanya , tapi kenapa baru lepas setahun ,  awak da berubah blogger-emoticon.blogspot.com  sekejapnya 'selama' awak kan . memang saya pernah wt salah:face60: , saya minta maf , saya ta:22: sempurna tapi awak pun buat salah gak kan . biase la , adat manusia kan . awak da na SPM:u: , saya na awak berjaya awak jangan lah penting urn menda len slen belaja , kadang-kadang awak men futsal sampai lupa kan saya kan , saya sunyi:face62: bila awak ta :22:de , saya ta:22: de kawan , awak lah kawan saya . saya minta maf , saya selalu na awaK bagi perhatian dekat saya . awak tahu kan , cube awak merasa di tempat saya mesti awak sakit :p:ati :t:, sunyi:face62: dan mcm-mcm la . sebab tue saya merajukblogger-emoticon.blogspot.com dengan awak .

bila  kita mula menyayangi
blogger-emoticon.blogspot.com seseorang .. saya sanggup ketepikan semua , sanggup wat ape saje termasuk belakangkan perasaan diri sendiri , demi melihat awak gembira:face21: , bile tunggu awak lame-lame saya still kawal emosi saya , tapi hari kehari saya tak:22: leh tahan kemarahan saya , sampai awak dimarahemoticon04 , saya marah tue bukan suka-suka , tue adalah saya sayang blogger-emoticon.blogspot.comkan awak . tolong ekh faham kan perasaan :p:saya nie  , SAYA MINTA MAAFblogger-emoticon.blogspot.com

ILOVEYOuu 
:w:MUHAMAD AKMAL BAHARUDDIN :'/


Older Post | Newer Post